Kostnadseffektiv tillfällig lösning
Vi vet att det ibland kan uppstå ett tillfälligt behov av extra personal på kontoret. Därför erbjuder vi dig olika typer av administrativa tjänster beroende på vad du behöver hjälp med. Inget uppdrag är för litet, utan vi hjälper dig gärna med just din specifika utmaning.
Det kan vara allt ifrån en engångsinsats till ett längre uppdrag och självklart med varierande uppgifter helt efter ditt företags behov. Kanske behöver ni hjälp med att sortera och arkivera papper, eller är det uppgifter som ska läggas in i ett nytt system? Eller är det så att ni behöver någon som jobbar med hemsidan några timmar för att lägga upp ny text och nya bilder?
Vid skapande av nya hemsidestexter jobbar vi alltid med Sökmotoroptimering i bakhuvudet och skriver därför sökmotoroptimerade texter.
Tveka inte att bolla dina tankar och funderingar med oss. Du är alltid välkommen att kontakta oss för att diskutera en eventuell lösning för ditt företags administrativa behov. Vi är även flexibla gällande arbetsplats. Vi kommer gärna ut och arbetar på plats hos ditt företag, alternativt att vi jobbar på distans om det är arbetsuppgifter som inte behöver utföras hos kund. Detta anpassas efter det arbetssätt som passar dig bäst.
Anna-Lena Arnehall har gedigen erfarenhet inom samtliga områden: webbredaktör, administratör, VD- och chefsassistent, kontorsassistent, marknadsassistent, säljsupport, orderadministratör och kundtjänst.
Med bred kunskap och lång erfarenhet inom samtliga konsulttjänster, så levereras alltid resultat av högsta kvalitet.
Har du tillfälligt behov av någon på kontoret, eller behöver du kanske löpande hjälp några timmar i veckan?
Vi erbjuder konsulttjänster inom följande områden:
1. BEHOVSANALYS
I ett inledande möte går vi tillsammans igenom vilken typ av administrativ konsulttjänst ni behöver, samt uppdragets omfattning.
2. PLANERING OCH FÖRSLAG PÅ LÖSNING
När vi vet och förstår uppdragets karaktär och omfattning, så lämnar
vi ett lösningsförslag, inklusive komplett specifikation, tidsplan och budget.
3. INTRODUKTION
Efter godkänd offert utförs en introduktion, där du som kund antingen på plats eller på distans instruerar konsulten hur ni vill att arbetsuppgifterna ska utföras.
4. UTFÖRANDE AV ARBETE
Efter utförd introduktion startar konsultens arbete enligt instruktion och tidsplan.
5. AVSTÄMNING
Under ett längre uppdrag bokar vi löpande avstämningar med kund för att säkerställa att arbetet utförs enligt önskemål. Detta är väldigt viktigt för oss, eftersom vi alltid strävar efter att leverera resultat av högsta kvalitet.
Vid kortare uppdrag sker avstämning av arbetet direkt efter arbetets utförande.
Kontakta oss gärna om du vill veta mer om våra administrativa tjänster, eller om du önskar få en kostnadsfri offert.
Vi arbetar främst i Stockholmsområdet med omnejd, men även andra orter kan fungera vid arbete på distans.
Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få våra tips om hur du kan öka din synlighet på nätet, samt få ditt företag att växa.
Copyright © Online Marketing Sweden 2024